Home
 Contact
 Webwinkel
 Nieuwe producten
 
 Gratis proefpakket
 Supplementen
 Gezond Ontbijt
 Afslanken
 Aankomen
 Maaltijdplan
 Sport en voeding
 Uiterlijke verzorging
 
 BMI Berekenen
 Shake recepten
 
 Bedrijf Herbalife
 Herbalife lid worden
 Disclaimer-Privacy
     
  Herbalife maaltijdenplan  
     
 

Kleurrijke vruchten en groenten vormen de basis van ons dagelijks menu. 
Rijk aan vitaminen en mineralen, zij helpen uw lichaam in goede conditie te houden. Eet producten uit alle kleurgroepen zodat u van alle voordelen profiteert.

Alleen maar meer fruit en groenten eten is niet genoeg: het moeten ook de “juiste” vruchten en groenten zijn. Zetmeelrijke groenten, zoals erwten of linzen (200 tot 250 calorieën per kop) zijn gezond, maar bevatten meer calorieën dan groene groenten. 

Als u meer wilt eten om uw honger te stillen, kies dan voor groene groenten. 
Zo zijn spinazie en asperges een betere keus dan maïs en erwtjes. 250g spinazie aangevuld met 100g tomatensaus bevatten slechts ongeveer 90 calorieën, maar u krijgt er wel de voedingsstoffen van twee kleurgroepen van.

   
 
   
  Voorbeeld van een dagelijks maaltijdplan:
   
 
Ontbijt:

Begin de dag met een heerlijke shake, maak uw keuze uit zes lekkere smaken. Maak hem op maat voor een doeltreffende gewichtsbeheersing met de gepersonaliseerde hoeveelheid proteïne, fruit en vergeet ook uw essentiële vitaminen. mineralen en vezels niet. Geniet van een heerlijk kopje thee.
 
Halverwege de ochtend:

Kies 1 lekker tussendoortje!  Bijvoorbeeld een heerlijke prote´ne reep of een kopje tomatensoep.
 
Lunch:

Maak nog zo'n lekkere romige shake. Voor resultaten op lange termijn, vergeet ook niet aan uw voedingssupplementen te denken en maak uw shake op maat, net als bij het ontbijt.
 
Halverwege de middag:

Kies 1 lekker tussendoortje!  Bijvoorbeeld een heerlijke proteïne reep of een kopje tomatensoep.
 
Avondmaaltijd:

Geniet van uw avondmaaltijd en kies voor vetarme voedingsmiddelen zoals kip, vis of tofu die rijk aan proteïne zijn, en denk vooral aan kleurrijke groenten.

   
  Hoe maak ik een voedingsshake?
   
 

Bereiding:

Stap 1
Neem 250 ml halfvolle melk of sap.

Stap 2
Neem twee eetlepels van de Formule 1 voedingsshake.

Stap 3
Doe er vervolgens uw persoonlijke hoeveelheid Formule 3 Personalised Prote´ne Poeder (Optioneel) bij.

Stap 4
Shake! Doe het vooral met een mengbeker die goed afgesloten is. Heeft u die niet, gebruik dan een garde of een blender. En daarna, ga rustig zitten en geniet !

   
 

Meer info: 06 - 2317 5742   contact@simplyfitinfo.nl

 

Bestel in onze Herbalife webwinkel >>

   
  Top
   
 

Copyright 2011 - 2014 Simply Fit Info |    Alle rechten voorbehouden    |    Powered by Herbal Webdesign